I want to know because when solving inverse matrixes of more order at 5x5 the classpad it is very very slow. For example, I Wanted to solve an inverse matrix of 10x10 and this delays more than 20 minutes, while that in the casio algebra fx 2.0, casio 9750 take a long time less (less than 1 minute, less than 2 minutes respectively.
another example, I Wanted to solve eigvl (of a matrix of 9x9 and delays 45 minutes in solving it.
It is this normal, I don't believe it, or it is that my calculator this working bad; I want to know the number phone of the casio, to communicate them this ugly error. Since I don't believe that inclusive the casio 9750 and the algebra fx 2.0 are better their prosecution that the classpad 300.
This improved with the with the version of the O.S. 2.0

en espa?ol
hola
Quiero saber porque al resolver matrices inversas de orden mayor a 5x5 la classpad es muy muy lenta. Por ejemplo, Quise resolver una matris inversa de 10x10 y se demoro m?s de 20 minutos, mientras, que en la casio algebra fx 2.0, casio 9750 se demora menos( menos de 1 minuto, menos de 2 minutos respectivamente.
otro ejemplo, Quise resolver eigvl( de una matriz de 9x9 y se demoro 45 minutos en resolverla.
Es esto normal, no lo creo, o es que mi calculadora esta funcionando mal; quiero saber el numero telefonico de la casio, para comunicarles este feo error. Puesto que no creo que inclusive la casio 9750 y la algebra fx 2.0 sea mejor su procesamiento que la classpad 300.
Esto se mejorara con la con la version del O.S. 2.0